Obchodní podmínky

Jak nakupovat

1 Nakupujte ihned v e-shopu na stránkách www.mladek.cz 1 e-mailem firmamladek@volny.cz
1 telefonicky 222 782 528 1 faxem 222 782 528
1 osobně v naší prodejně Po - Pá 8:00 – 18:00 / mapa     

Platební podmínky

Platba v hotovosti

  • Na prodejně Sladkovského náměstí 2, Praha 3 při převzetí zboží
  • Při převzetí zboží, které Vám dovezeme

Platba platební kartou

  • Na prodejně Sladkovského náměstí 2, Praha 3 při převzetí zboží

Platba bankovním převodem

  • Na účet prodávajícího č. 230 060 9933 /2010 – Fio banka
  • Standardní doba splatnosti je 14 dní
  • Po individuálním jednání možnost prodloužení splatnosti faktur
  • U razítek objednaných z e-shopu je zboží nutné zaplatit předem 

Dobírka

  • Pokud je zboží posíláno prostřednictvím České pošty, a.s.

Elektronická evidence tržeb
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Ceny a slevy

Ceny

  • jsou základní, před odečtením individuální zákaznické slevy
  • všechny uvedené ceny jsou s DPH
  • změna cen vyhrazena

Slevy

  • malá firma …%
  • střední firma …%
  • velká firma …%

Možnost individuálního jednání se zákazníkem o velikosti slevy.

Dodací podmínky

  • Zboží dodáváme zákazníkovi podle jeho přání, třeba přímo do jeho kanceláře. Odběratel může dodávku obdržet do 24 hodin od objednávky nebo ještě týž den, pokud to bude třeba.
  • Zákazník si take může objednané zboží vyzvednout přímo na provozovně Sladkovského náměstí 2, Praha 3.

  • Zboží dovezeme nejenom ve velkých baleních, ale také podle objednávky malého rozsahu (kusově) a zajistíme i dodávku podle speciálního přání zákazníka. Doprava zboží po Praze je zdarma nad objednávky v hodnotě 1 500,00 Kč s DPH.
  • Při dodávkách mimo Prahu využíváme služeb České pošty a.s., ceny dle ceníku České pošty, a.s.

Reklamace

Všechny své reklamace uplatňujte:
telefonicky na číslech: 222 782 528
nebo písemně: faxem: 222 782 528, e-mailem: firmamladek@volny.cz

Reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží

  • Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží. V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu. Toto se týká dodání zboží prostřednictvím přepravní služby. Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič společnosti MLÁDEK, je povinen nesrovnalosti v dodávce uvést řidiči. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. V případě dodávky vadné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným, postupuje zákazník stejným způsobem.

  • Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
  • Zákazník může požádat a k předání reklamovaného zboží využít přepravu MLÁDEK, kterou jsou realizovány dodávky zboží. V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností MLÁDEK – lhůta pro vyřízení reklamace pak počíná běžet až od okamžiku, kdy převezme reklamované zboží pracovník MLÁDEK.
  • Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.

  • V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

a) nekatalogové položky b) položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky c) položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 500 Kč s DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).

  • V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč s DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 500 Kč s DPH.
  • Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník společnosti MLÁDEK sdělit písemně ve shora uvedených termínech. Zákazník je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.
  • Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená zákonem.

Reklamace razítka

  • Na razítka objednané prostřednictvím e-shopu se kromě výše zmíněných podmínek vztahuje záruka 36 měsíců. Tato záruční lhůta začíná běžet dnem dodání a převzetí zboží.
  • Reklamace (razítka a vizitky) se nevztahuje na chyby vzniklé z důvodu nesprávně zadaných dat.

Reklamace tonery

  • Na některých výrobkách je uvedeno datum spotřeby. Uvedená doba je označením období, během kterého výrobce zaručuje bezproblémové použití výrobku.
  • Prodejce nezodpovídá za vady výrobku a neposkytuje záruku ve smyslu těchto Reklamačních podmínek, jak má výrobek odstraněné a nebo poškozené výrobní číslo, jak byl mechanicky poškozený po jeho převzetí, poškozený v dôsledku skladování v nevhodných podmínkách, vystavený chemicky agresívnímu prostředí, vysoké teplotě elektrickému a nebo magnetickému poly, jak má odstraněnou plombu a nebo jak byl poškozený živelnou pohromou, poruchou elektrického proudu a nebo nevhodnou obsluhou.
    • Inkoustové kazety – v případě, že je z inkoustové kazety spotřebováno více jak 70% inkoustu, výrobce reklamaci neuznává. Součástí reklamačního protokolu musí být i výtisk s prokázanou chybou kazety. K výtisku poznačte stručně nastavení tiskárny, při kterém byl výtisk pořízený. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace. Kazety zasílejte tak, aby cestou k nám nebyly ještě více poškozeny, případně poškozeny dalším zbožím v zásilce. Zabezpečte trysky před zasycháním přelepením lepící páskou nebo zasláním ve vzduchotěsném obale.
    • Laserové tonery – v případě, že je z tonerové kazety spotřebováno více než 90% toneru, výrobce reklamaci neuznává. Součástí reklamačního protokolu musí být i výtisk s prokázanou chybou kazety. K výtisku poznačte stručně nastavení tiskárny, při kterém byl výtisk pořízený. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace. Kazety zasílejte tak, aby cestou k nám nebyly ještě více poškozeny, případně poškozeny dalším zbožím v zásilce.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná ustanovení.  Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

Data a jejich využití
Firma Jiří Mládek zpracovává uživatelská data za tímto účelem:

  • Objednání zboží a služeb – pro zpracování vašeho nákupu, doručení zboží, zajištění plnění objednaných placených i bezplatných služeb a komunikaci s vámi v souvislosti s těmito objednávkami atd. zpracováváme údaje typu: jméno, příjmení, titul, adresa, e-mail, telefon, číslo bankovního účtu, historie nákupů, IČO, DIČ. Jedná se o data zpracovávaná pro účely plnění smlouvy, ať už se jedná o smlouvu uzavřenou v klasické písemné formě, prostřednictvím internetového formuláře nebo ústně. Data o placených objednávkách zpracováváme rovněž pro účely plnění účetních, daňových a dalších právních povinností určených zákonem.
  • Zajištění funkčnosti on-line služeb – pro zajištění plné funkčnosti objednaných produktů a usnadnění práce s nimi zpracováváme informace o využívání těchto produktu jako jsou: uživatelské jméno, heslo, historie přihlášení, čtení dokumentů, vyhledávání v produktu, IP adresa počítače atd.
  • Nabídky zboží a služeb – údaje(jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail) jsou používány pro reklamní účely tj. pro informace o produktech z naší nabídky. Dále osobní údaje všeho druhu, pokud si kupující přeje, aby tyto byly součástí dodávané služby (např. výroba razítka, vizitek, grafického materiálu a podobně). Tyto údaje využíváme pouze v rozsahu povoleném zákonem nebo na základě vámi uděleného souhlasu. Proti používání údajů pro kterýkoliv z výše uvedených kontaktních kanálů je možné kdykoliv vznést námitku a toto využití bude ukončeno.
  • Cookies – pro účely zlepšení našich on-line služeb využíváme soubory cookies. Jedná se o malé soubory ve vašem počítači sloužící k identifikaci uživatelů. Tyto soubory slouží k zajištění správné funkčnosti stránek, k zapamatování identifikačních údajů zákazníku , k analytickým účelům portálů příp. k zjištění preferencí zákazníků k individuálnímu přizpůsobení nabídky. Využívání souborů cookies je možné omezit v nastavení vašeho prohlížeče, což však může vést k snížení funkčnosti stránek.

    Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu produktu. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.  Neprovádíme zpracování citlivých osobních údajů / zvláštních kategorií osobních údajů kromě výjimečných případů, kdy je k takovému zpracování písemně zmocněn příslušným subjektem.

Zabezpečení dat

  • Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zemezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.
  • Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení. Zpracování údajů provádíme z důvodu plnění smlouvy, plnění zákonných povinností a z důvodu oprávněných zájmů strany dodavatele.

Práva subjektů

  • Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování, na opravu, výmaz, omezení zpracování, přenos, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět.

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na firmamladek@volny.cz .


Tyto reklamační a obchodní podmínky a podmínky pro vrácení zboží nabývají účinnosti dnem 25.5.2018